6

Lut 14

BiB Sposób na klientów

BiB Sposób na klientów

Jeśli otwieramy przeglądarkę internetową to w każdym momencie robimy to konkretnym celu. Bywa nim np. wyszukanie specjalisty stomatologa. Wówczas w w okno wpisujemy np. wyrażenie stomatolog Olsztyn i oczekiwać będziemy, że pojawi się nam możliwość odszukania maksymalnej liczby gabinetów dentystycznych. Nie ma ewentualności formułowania pytań w taki sposób, by zróżnicować odpowiedzi na takie, które odnoszą się tylko do Olsztyna i takie, które odnoszą się do całego kraju albo kraju, ze względu na to, że na stronie znajdują się wyróżnienia zakupione u właściciela wyszukiwarki i nie w każdym momencie są one spójne z zapytaniem skierowanym do wyszukiwarki. Posiadaczom wyszukiwarki zależy, by jak najwięcej działalności gospodarczych kupowało wyróżnienia na na początku zestawienia wyników odnajdywania, ale tym, którzy szukają, czyli użytkownikom zależy na najbardziej skutecznych wynikach. Zasadniczo te najbardziej dające wymierne korzyści nie znajdują się na płatnych miejscach i z tego powodu zdecydowana większość korzystających ignoruje reklamy i korzysta jedynie z naturalnych zestawień wyników. Gdyby doprowadzono do tego, by reklamy zajmowały całą pierwszą stronę zestawień wyników być może osoby codziennie korzystające z wyszukiwarki rozpoczynaliby od drugiej strony, bo na pierwszej zasadniczo byłyby największe działalności gospodarczej o zasięgu niezbyt przydatnym, a w zasadzie każdemu użytkownikowi taka grupa kontrahentów rzadko jest tą najbardziej poszukiwaną. Prawda jest taka, że największą użytecznością pod tym właśnie względem wykazać się mogą użytecznie zrobione strony katalogowe zawierające maksymalną ilość informacji na konkretne zagadnienie. Przykładowo bib.com.pl. Jeżeli przykładowy katalog dobrze wypozycjonowany na konkretną frazę jest omal pusty w środku to dla osoby korzystającej jest on zupełnie bezużyteczny.


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Video:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 9 (ostatnio: 27.10.2017 04:02:21)
  • yahoo: 13 (ostatnio: 25.01.2018 06:16:03)

Podlinkuj wpis:

No comments yet, be the first.

Dodaj komentarz